Orice antreprenor trebuie sa stie ca daca isi doreste cheia succesului pentru afacerea sa, aceasta inseamna vizibilitate si notorietate cat mai mari in randul potentialilor clienti. Si cu siguranta ca cei mai multi dintre antreprenori cauta sa devina cat mai vizibili pe piata pe care activeaza cu business-ul lor si cauta sa creasca notorietatea acestuia.

In secolul in care traim mediul online este una dintre tintele cele mai cautate pentru a atinge aceste deziderate, iar in multitudinea de metode de promovare online in ultimul timp se remarca tot mai mult comunicatul de presa. Da, ai auzit bine! Comunicatul de presa se dovedeste a fi extrem de eficient atunci cand vine vorba despre publicitate online.

In loc de reclama, informatii si stiri

Cum in ultimii ani cititorii si consumatorii de online au inceput sa evite cat mai mult reclamele, specialistii in marketing online au vazut in comunicatele de presa o varianta foarte eficienta pentru promovarea unui business. Acest lucru datorita faptului ca un comunicat de presa nu este gandit pentru a face reclama, ci pentru a comunica o stire sau informatii cu caracter de noutate. Astfel, atunci cand alegi sa iti promovezi afacerea prin comunicate de presa oferi potentialilor clienti stiri si informatii despre brand-ul tau, despre afacerea ta.

Altfel spus, comunicatele de presa pot transmite mesajele companiei sau mesajele antreprenorului catre potentialii clienti astfel incat acestia sa fie la curent cu noile produse sau servicii care apar pe piata si care pot raspunde diferitelor nevoi cu care cititorii si utilizatorii care ajung la aceste materiale se confrunta in viata de zi cu zi.

In acest mod utilizatorii nu percep mesajul ca fiind o reclama, pentru ca nu este o reclama propriu-zisa, insa in acelasi timp brand-ul capata vizibilitate si poate creste treptat notorietatea in randul potentialilor clienti.Pentru ca vorbim despre transmiterea de informatii sub forma de stiri, este foarte important si momentul postarii de comunicate de presa. Acestea trebuie publicate in functie de specificul activitatii cu ceva timp inainte de a lansa un produs sau un serviciu.

Daca este vorba despre online, obligatoriu vorbim de SEO

Fiind vorba despre comunicate de presa publicate in mediul virtual este esential ca orice comunicat de presa sa respecte cerintele si normele pentru optimizarea pentru motoarele de cautare. In acest sens fiecare dintre comunicatele de presa trebuie sa fie redactate pornind de la cuvinte cheie relevante si specifice domeniului de activitate si trebuie sa fie redactate corect din punct de vedere gramatical.

De asemenea, fiecare dintre comunicatele de presa care au menirea de a face promovare online unui brand va avea inserat un link catre website-ul companiei promovate. In acest fel creste traficul pe website, dar in acelasi timp si vizibilitatea afacerii si implicit cresc sansele de a atinge succesul dorit. Nu in ultimul rand este important de avut in vedere si website-ul unde sunt publicate comunicatele de presa, fiind recomandat a se opta pentru site-uri dedicate sau de nisa, sau alegerea unor site-uri generaliste.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here