Atunci cand incepi un business iti doresti sa atingi succesul si in acest sens cauti sa oferi potentialilor clienti cele mai bune produse si cele mai bune servicii. Insa cum ai putea ajunge la potentialii clienti daca acestia nu afla despre brand-ul tau? Tocmai de aceea orice afacere are nevoie de promovare astfel incat sa ajunga la un numar cat mai ridicat de clienti.

In contextul in care traim in epoca informatiei si in fiecare zi sunt tot mai multe informatii care ne bombardeaza in mediul online, orice afacere trebuie sa aiba in vedere promovarea in mediul virtual. Exista diferite metode de promovare in spatiul virtual, iar printre acestea se numara comunicatele de presa, bannerele postate online sau campaniile de advertoriale SEO. In ultimul timp specialistii in publicitate online recomanda tot mai mult utilizarea unor comunicate de presa pentru promovarea afacerilor in mediul online.

Ce trebuie sa stii despre un comunicat de presa?

Chiar daca pana acum nu ai stiut ce presupune un comunicat de presa, fara doar si poate ai citit cel putin o data un astfel de material. Rolul acestuia este acela de a informa cititorii cu privire la o noutate in privinta unui domeniu, a unui business sau a unor servicii recent lansate. Informatiile din cadrul comunicatelor de presa sunt redate sub forma unor stiri menite a aduce la cunostinta publicului larg anumite noutati de utilitate pentru acestia.

Cu toate ca scopul unor comunicate de presa este acela de a promova o afacere, menirea comunicatelor de presa nu este aceea de a vinde un produs sau un serviciu, ci doar de a trezi interesul in randul potentialilor clienti cu privire la aparitia pe piata a unui nou brand, produs ori serviciu dintr-un anumit domeniu de activitate. In acest mod un brand isi construieste o vizibilitate tot mai mare pe piata si in acelasi timp isi construieste notorietatea in randul potentialilor clienti.

Avantajele comunicatelor de presa

Poate te intrebi care ar fi argumentele pentru care sa apelezi la promovare online prin comunicate de presa in loc sa alegi spre exemplu campaniile de advertoriale SEO. Ei bine, trebuie spus ca nu se exclud cele doua metode de publicitate online, insa comunicatele de presa au anumite avantaje specifice pentru care sunt recomandate.

Un prim mare avantaj se refera la faptul ca prin comunicatele de presa orice brand isi construieste notorietate intr-un mod privit sub forma unei stiri, fara ca publicul care citeste aceste materiale sa perceapa ca fiind vorba despre reclame. Iar in situatia in care foarte multa lume este suprasaturata de reclame acest lucru este un mare avantaj.

Un al doilea atuu al comunicatelor de presa este reprezentat de faptul ca aceastea contribuie la cresterea autoritatii site-ului promovat prin faptul ca fiecare comunicat de presa include un link catre pagina web a afacerii promovate. Acest lucru aduce inclusiv mai mult trafic pe site si mai multe sanse de a creste conversiile.Nu in ultimul rand vorbim despre cresterea credibilitatii brand-ului promovat prin publicarea comunicatelor de presa pe site-uri si bloguri cu autoritate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here