Daca ai tot auzit vorbindu-se despre advertoriale in contextul promovarii afacerilor in mediul online, dar pana acum nu ai apelat la astfel de materiale pentru a-ti promova afacerea, este important sa stii mai multe detalii despre cum poti obtine o campanie de advertoriale SEO cat mai eficienta si cu rezultate cat mai bune.

Eficienta advertorialelor in promovare

Advertorialul inseamna o imbinare foarte eficienta in ceea ce inseamna editorialul si publicitatea. Editorialul ca si categorie de format text aduce informatii utile, relevante si cu puternic caracter informativ cititorilor. Publicitatea cauta sa vanda anumite produse sau servicii ori cauta sa aduca inaintea potentialilor clienti un anumit brand. Prin imbinarea acestor doua elemente advertorialul ofera cititorilor informatii relevante si utile cu privire la un brand, produs sau serviciu. Astfel utilizatorii gasesc solutii pentru diferite probleme sau nevoi pe care le au si pot decide daca sa achizitioneze sau nu un anumit serviciu sau produs.

Comparativ cu alte metode de promovare online precum reclamele directe sau bannerele publicitare, advertorialele SEO sunt mai putin agresive, au un caracter mai putin comercial si sunt considerate mai utile de catre cititori. Datorita faptului ca fiecare advertorial SEO include in cadrul continutului text un backlink catre website-ul afacerii promovate, acest lucru contribuie la cresterea traficului pe site-ul respectiv si la cresterea autoritatii in randul motoarelor de cautare.

De aici deriva posibilitatea de a creste vanzarile si implicit profitul in cadrul business-ului promovat ca urmare a unei vizibilitati tot mai bune in mediul online. Eficienta unui advertorial SEO este data inclusiv de faptul ca aceste materiale de tip text pot fi distribuite in retelele de social media si pot ajunge inclusiv la public din afara target-ului unei campanii de promovare.

Cum poti obtine o campanie eficienta de advertoriale SEO?

Daca ai luat decizia de a folosi campaniile de advertoriale pentru promovarea afacerii tale, atunci este important de avut in vedere care sunt aspectele care te pot ajuta pentru a beneficia de o astfel de campanie eficienta si cu rezultate cat mai rapide. Primul criteriu se refera la redactarea unui continut de foarte buna calitate si relevant. In acest sens este nevoie de foarte multa pricepere pentru folosirea cuvintelor si pentru atragerea cititorilor prin abordarea din cadrul fiecare advertorial SEO.

Vorbim apoi despre adaptarea continutului la publicul tinta caruia te adresezi prin campania de advertoriale SEO, dar si la publicatia unde urmeaza a fi postate articolele respective. Este o mare diferenta daca te adresezi unui public general sau daca te adresezi unui public tinta specializat pe un anumit domeniu. Tot la fel este o mare diferenta de abordare in cadrul advertorialelor atunci cand vorbim despre publicatiile generaliste sau daca postarea articolelor se face in publicatii dedicate, specializate.

Tot in privinta publicatiilor unde vor fi postate advertorialele este important ca acestea sa fie credibile si sa fie sigure din punct de vedere al accesarii de catre utilizatori. Un alt aspect esential pentru o campanie eficienta de advertoriale este optimizarea fiecarui text pentru motoarele de cautare de pe internet. Nu in ultimul rand este nevoie de ingrijirea aspectului fiecarui advertorial, dar si de folosirea unor imagini reprezentative pentru continutul sub forma de text.

Pentru eficienta garantata a unor campanii de advertoriale, cea mai buna alegere o reprezinta firmele specializate in marketing digital. O agentie de marketing digital iti pune la dispozitie servicii complete pentru promovarea online a afacerii tale. In cadrul pachetelor de campanii de advertoriale SEO vei putea beneficia de servicii de creare continut, servicii de optimizare pentru motoarele de cautare, publicarea articolelor pe site-uri relevante, dar si de realizare de rapoarte privind campaniile de promovare derulate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here